zarabiaj pieniądze

4 stycznia 2012

Grejpfrutowy kurczak



Grejpfrutowy kurczak to świetne rozwiązanie do zastosowania przy wszelkiej diecie odchudzającej. Nie dość, że smacznie to jeszcze zdrowo i ciekawie. Przepis znalazłem gdzieś tam pośród wielu otrzymanych od mojej pani dietetyk. Aby ich nie pogubić postanowiłem zamieszcza po kolei przepisy na tym blogu. Osobiście przed zamieszczeniem, każdy z nich jest przeze mnie testowany. Nie tylko ja
smakuje tych niesamowitych potraw. Moi chłopcy i żona również są zachwyceni tą dietą i choć nie muszą dbać o linię bardzo im smakują przygotowywane przeze mnie potrawy. Ale, aby nie zanudzać podam jak przyrządzić ten rarytas. mówię wam "niebo w gębie".


Sposób przyrządzenia grejpfrutowego kurczaka

Składniki:
- kurczak
- 3 grejpfruty
- strąk czerwonej papryki
- cebula
- 5 ząbków czosnku
- natka pietruszki
- sól, pieprz

1) Wycisnąć sok grejpfrutów, cebulę pokroić w plasterki, paprykę w paski, czosnek obrać. Kurczaka podzielić na ćwiartki, ułożyć w rondlu, zalać sokiem, przykryć, wstawić na noc do lodówki.
2) Następnego dnia odsączyć, natrzeć solą, pieprzem i połową czosnku. Zostawić na pół godziny.
3) Obsmażyć ze wszystkich stron. Przełożyć do rondla, dodać cebulę, paprykę oraz resztę czosnku. Wlać grejpfrutową marynatę i dusić do miękkości. Pod koniec dodać posiekaną pietruszkę.
  

Brak komentarzy: